Strikkede Tøzer

skal vi strikke vores Tøzer sammen ? dette skulle gerne blive en Tøze-strik-along..bazeret på bogen Strikkede Tøzer. har du lyst til at strikke med, så kan du sende mig en mail på liliansw@mail.dk, så sender jeg dig en invitation, som du så skal returnere.

søndag, oktober 22, 2006

jeg undrer mig over disse bøger...der er 2 titler som hedder Dream Toys, og jeg bliver mere og mere sikker på at det er samme bog det handler om..kik engang på titlerne og omtalen på medsedte link

det er de samme ord jeg har læst mig til, o på babes-blokken omtales også at der skulle være en havfrue med i den nye, som skulle være den med prinsessen udenpå, men den skulle først være i handlen fra 31 okt (den anden er fra sept, var det vist

http://http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss_w_h_/202-4589409-9956639?url=search-alias%3Daps&field-keywords=claire+garland

nå men jeg har bestilt den med enhjørningen udenpå..den er jo også LANGT billigere..men jeg er lidt mystificeret...forøvrigt er der endnu en bog med dukker, den ser også sød ud...den er skrevet af tracy Chapman
nå, ja, så faldt jeg da også over en bog med strikkede engle...den måtte jeg jo også eje...